25 Ağustos 2011 Perşembe

sıçmalamamk

    Dershanede ve okulda olan anıların çoğu komiktir. Yaşamak gerekir o ortamı. Bazen gülerken altına sıçanlar olur ama çaktırmazlar. Yani "gülmekten altına sıçmak" sözü çoğu zaman doğrudur. Ama ispatlayamazsınız. Eğer ispatlama girişiminde bulunursanız bana da haber verin, bizzat kendim ilgilencem. Her neyse nerke kalmıştık, dershane ve okullarda. Bizim dershane çok ilginç, hocaları da ilginç. Örneğin biri var; bir dershanede sırf sekreteri için çalışmış, sekreteri çok güzelmiş. Abi işe bakar mısın. Düşünsenize iş görüşmesinde şimdi bu öğretmen:
  -Dershanenizde kaç sekreter var?
  +3 tane hocam
  -4 olmaz mı?
  +olur hocam yarın gelin başlayın.

     Bir tane daha öğretmenimiz var geometrici. O kadar hızlı konuşuyor ki, eğer dersine girerseniz kıçınız bile size yardım eli uzatır o derece yani. Yazayım mı, anlayayım mı karışıyor birbirine haliyle. Arada soruyor anladın mı diye, ama sorduğu öğrenci o cümleden sadece adının geçtiğini anladığı için gülmekle yetiniyor.
   -hafasdikomitohi hamza?
   +hehehehehehehehe.

   Hatta bazıları var, hocam sıkıldım veya anlamadım diyince senin nereli olduğunu, eğer köyün varsa hangi köyden olduğunu falan soruyor. Napcan abi nereli olduğumu!? Gidip onlara da mı konu anlatcaksın!? Neyse sakinim. Bu konu sıktı biliyorum hadi geçelim o zaman. Biraz da dizilerden bahsetmek istiyorum. Çünkü çok sinirliyim. Tüm sinirim Akasya Durağı'na. Onların yüzünden taksicilerin işleri azaldı, çoluk çocuk ekmek bekler etmeyin eylemeyin. Lütfen bitirin şu diziyi artık. Dilek kimseyle evlenemicek. Sinan üçkağıtçılıktan vazgeçmicek. Osman aga etrafa saldırmaya devam edicek. Ha bi de Sinan'ın oğlu var, o da gelecekte seri sapık olcak tamam mı!?  Biri "kardeş durak kaç metre ilerde biliyor musun?" diyor, hangi durak demeye korkuyorum. Bi de Arka Sokaklar var di mi. Unutmuşum bak ben onu. O dizi de oyuncu değişikliğinden ebesini görecek. Niye sürekli değiştiriyorsunuz abi? parabok mu? hem zaten "değişmeyen tek şey değişim" değil midir? Zorunuz ne?... Yaprak Dökümü allahtan bitti içimden koca bir öküz kalktı. Yakında Oğuz Hayriye'yi de götürcekti de dizi bitti. Zor yırttı Hayriyeciğim. Doktorlardan bahsetmiyorum bile.
    Biraz da sinir olduğum konulara girmek istiyorum. Aklıma ilk ayak serçe parmağım geliyor. Evin tüm sivri cisimlerini bulup inadına gidip oraya vurduruyor kendini. Artık ayaklarım birleşik yürümeye çalışıyorum evde, penguen gibi. Ama ne yaparsam yapayım oralara değmesi lazım parmağımın. Parmağım gitmese, yakında eşyaların serçe parmağıma doğru yürüdüğünü falan düşünüyorum. Gülmeyin ciddiyim ben. Parmağım o kadar çok seviyor ki sivri şeyleri, sivrisinekle çıkıyor biliyor musunuz?
   Ha bi de derler ya, şu kız benim olsun ya da şu araba şu ev benim olsun 2 trilyon borcum olsun. Mantığınız tatile mi çıktı lan? o söyledikleriniz sizin olsa ve 2 trilyon borcunuz olsa huzur mu kalır sende? rahat rahat binebilir misin arabana? hiç düşünmedin bunu değil mi? evet evet düşünmedin.Bunları düşünmezsin, facebookta Ne Düşünüyorsun? sorularına hayvan gibi yazı yazarsın. Facebook demişken yazdığı durumun bütün harflerinde süs olabilir mi bir insanın abi? bu kadar yırtınmanın ne manası var?  zaten bunu yazan kesin pansiyonda kalıyordur.Hangi pansiyon? Süspansiyon. (Sensin o ıy)
   Hani derler ya "iki yakan bir araya gelmez inşallah" diye. Biri bana bu bedduayı ederken "yaka" yerine, terlik ve çorap sözcüklerini söylemiş olmalı yanlışlıkla. Niye biri varken diğeri yok? Sanki bana: "o varsa bu işte ben yokum" repliğini söylüyorlar hergün. "Bizi hep eziyorsun" diyorlar. ayağımdan başka bir yere giremiyorsunuz kusura bakmayın yoksa yapar mıyım hiç öyle şey. Gelin oturup konuşalım lütfen.
   Şuan bunları yazarken televizyonda sihirli annem açık, ve yine bir olayda Dudu'nun parmağı var. Bu Dudu neden bütün olayları parmaklıyor bilen var mı? öğrenirseniz bana da söyleyin çünkü bu Dudu'nun 10 parmağında 10 marifet var. Espri sınırlarımı zorluyor olmalıyım, zorlarım lan nolmuş zorlamışsam? Neyse bu yazımı da şu kendim yazdığım dörtlükle bitirmek istiyorum.

      Sinirlendirmeyin olum beni,
      Çok merak ediyorum sözün bittiği yeri.
      Eğer birgün olursam süperwoman,
      Dudu parmak atsın size zaman zaman
  
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder