26 Ağustos 2011 Cuma

Düşüncelerimleyim

    Küçükken ben çok komiktim lan. İlk cümleye bak yalnız direkt atladım. Evet evet komiktim. Ezan başlayınca, hocanın sesinden korkar, ağlaya ağlaya eve koşardım. Çünkü camiyi göremezdim, ses arkamdan geliyor sanırdım. Gülmeyin olum 3 yılda yendim korkumu, boru değil. Doğduğumda pek sevgi görememişim abimden. Beni hiç sevmezmiş o yüzden adımı tuvalet koymuş. İsme bak, tuvalet. Cidden adım tuvalet olsaydı nasıl olurdu acaba? Biri "sıçarım sana" dese cevabım ne olacaktı, boynum bükük susacaktım. "Sıç abi:(" Zaten ösym hayatımıza yeterince sıçıyor, sen de sıç. Bakmayın beni sevmediğine abimin, beni sevmeye gelenlere izin vermezmiş, öyle de çok severmiş beni. Beni sevmeyen ölsün olum, şaka şaka. Neyse sıktı bu konu.
    Hayatımızın vazgeçilmezleri, yolda yürüyen kızın yanından geçerken korna çalan zibidilerdir. Biz onlardan kurtulamıyoruz. Ya da anlatamıyoruz. Camlar karartılmış, müzik son ses, gözünde bir güneş gözlüğü. Bunları gören hiç bir kız "oha çocuğa bak çok havalı gidip hemen tanışmalıyım" demiyor. Çünkü genellikle arkanızdan küfür ediyor, ben de dahil. Bak motorluları unutmuşum. O patlattığınız şey ney? biri açıklasın lütfen çok merak ediyorum. Çünkü ben o şey yerine, olmayan beyninizi patlatıcam bigün. Abaza mısınız lan! Çünkü siz "oha teker dönüyor" desem, dönüp tekere bakacak kişilersiniz. Oh lan rahatladım.
    Ramazan da bitiyor hayırlısıyla. 2 gün oruç tuttum, o 2 gün zarfında Deniz Seki'nin beni suya hapsetmesini o kadar çok istedim ki, işte çok istedim. O değil de bu aralar fener aşırı gündemde. Bilen bilmeyen laf atıyor, ben futboldan anlamam ama ortada bir hile varsa her zaman karşıyımdır. Bir Galatasaray'lı olarak çok konuşmadım. Ama ortada bir hile varsa ve bunu fenerbahçeli taraftarlar hala savunuyorsa yazıklar olsun derim. Onların da seviyesi bu kadarmış derim. Deniz Seki sizi suya hapsetsin de görün siz gününüzü. Bu arada piercing takılırken acıtıyor mu lan, bi fotoğraf gördüm ben kaşım gözüm şaştı yemin ederim.
   Şu fotoğrafa bir bakar mısınız ya. Şimdi bu çocuk bilmesi gereken bir konuyu nasıl yalayıp yutcak? nasıl yalayacak biri açıklasın bunu!! "kusura bakmayın hocam dilim ikiye ayrıldı anlayamadım konuyu". Bi de şunu anlayamadım. Bu fermuar dilde değil de dudakta olması gerekmiyor mu? Ya da bu çocuğa "abi dükkan açık" dediklerinde çocuk pantolonuna mı bakacak, dilini mi kontrol edicek. Yazık lan... İçim cız etti.. Saçmalamayın be ne cız etcek, öyle şey mi edilir diline, çeksin acısını ibne. Tipe bak bi de dil çıkartıyor. ":P" bu bile senden daha güzel gapçık. Hadi git şimdi masa sandalye falan yala, koş. İT.
   
   
    
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder