28 Ağustos 2011 Pazar

Aşk

      Merhaba ben aşk, hani bazen abarttığınız aşk. Benim uğruma kendinizi -çoğu zaman- feda ettiğiniz aşk. Gerçekliğimden daha emin bile olmadan tanımadığınız etmediğiniz bir adama kaçtığınız aşk...Beni genellikle duygusal şarkılarda bulabilirsiniz. Ha bi de acınız da varsa, oooohhh o gün boyunca hep benimlesiniz. Beyniniz benden başka hiçbir şeye çalışmaz. Bir de gözüm kör benim. Önümü göremem, o yüzden önüme çıkan her şeyi ezerim. Acımadan... İllallah edersiniz bir daha karşınıza çıkmayayım diye ama beni yaratan da zaten sizlersiniz.
     Benim beyninize girdiğim ilk günlerde çok ama çok mutlu olursunuz, hayatınızdaki her şey yolundaymış gibi gelir ama sonundaki felaketi hiç düşünmezsiniz. Çünkü sadece o anı yaşarsınız. Yani ben sağ gösterip sol vuranlardanım. Nasıl insanlar gittikçe ölüme yaklaşıyorsa, ben de öyleyim. Gittikçe bitiyorum. Bitmeyen ben görmedim daha. Çünkü kaçınılmaz son. Bazıları sonunu bile bile gelir bana. Acı çekeceğini bile bile beni yaşamaya devam eder. Cesaretlidirler çünkü. Ama onlar da sonunda çok üzülür. Bana yine lanet okurlar, ama ben demiyorum ki onlara aşık olun diye. Ben sadece aracılık yapıyorum. İşini kötüye kullanan kötü bir aracı... O yüzden ki size bir tavsiyem, hiç bir insana bu kadar çok bağlanmayın. Ortaya ben çıkar ve yok olurum. Ortaya çıkarkenki halim sizi yanıltmasın, gidişim çok acı olur. Dedim ya körüm, acımaya vaktim olmadan tüm hayallerinizi yıkabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder